2014年2月14日星期五

日本青梅馬拉松之旅 (出發前傳)

同樣是2014216日、同樣是馬拉松,但我跑的不是香港渣打馬拉松,而是日本青梅馬拉松(30公里賽)
既然上年跑過香港渣打馬拉松(全馬) <詳見香港渣打馬拉松2013的Blog>,所以今年不打算再跑渣馬。要試吓新嘢、要與別不同,我選擇了日本青梅馬拉松。我未去過青梅,亦未試過參加三十公里賽,今次去青梅跑可算是新嘗試,第一次跑海外三十公里項目。



能參加這個賽事可算是難關重重,單是報名已殊不簡單。大會分三天接受報名,每天有特定名額。在網上報名的第一天(20/9),我第一時間(10:00am)上網,但一直未能登入官方網站,約半小時後,官方網站便登出:該日已額滿,明天請早!
咁爆!!??
後來我醒起日本時間較香港快一小時,故我第一天是遲了一個小時才上網,即大會接受報名後約一個半小時便額滿。
吸取教訓後,第二天我(HKT 09:00)便上網,初時也沒法進入官方網站,後來終於順利進入。因為網站只有日文,在輸入報名資料時一方面怕入得慢,未遞交便額滿;另一方面又怕入錯資料。最終手忙腳亂下提交報名,不過畫面卻出現:申込ありがとうございます。エントリー続きが完了しました ……  決済手続きが完了しませんでした……

(我日文差,睇完都唔知係唔係已經成功報了名?)

唔理咁多,嗱嗱聲叫跑友都試吓報名先。點知佢報完之後,立即收到大會的自動確認電郵回覆 Why? Why? 我收唔到email?? 後來我也收到email (日文),但與跑友的不同,並不是確認電郵。經查閱翻譯後,才知電郵大致上是話我尚未付款,不算完成報名。吓!明明報名時已輸入了Visa Card的資料喇喎??!!
於是我打算再去官方網站報名,點知已經入唔到。
不久,網站更公佈:是日名額已滿,明天請早!Oh! No~我明天無時間上網搞喎!
幾經折騰,後來我按照電郵上的一個網址link,輸入另一張有網上認證的Visa Card才終於交到報名費 (如果這是騙徒的email,我便中招了!)。好彩,最終亦收到確認電郵,真係驚險萬分!

(好彩最後都能順利經網上報名及付款!)

另一驚險的事是一般國際馬拉松賽事都會以電郵發給海外跑手「取跑手包通知書」,但青梅馬拉松竟是郵寄通知信給參賽者。原來大會一早已說明會於2月初將通知書寄往參賽者住址,無留意添!
2月初咁遲,如果我出發前仍未收到咁飛唔飛去日本好呢!
到了27日我仍未收到大會信,而官方網站公佈已於1 31日寄出通知書。一般日本寄香港空郵約6-7日,如果我過兩日都收唔到信咁點算呢?
妃人憂天的我開始擔心是否因為我報名時輸入中文地址,大會唔識睇呢?會唔會係因為報名時手忙腳亂打錯字寄失咗呢?哎吔~點解當時我唔入英文呢??
到了28日跑友Whatsapp我話佢收到通知信了。哦?咁我呢?!!
心中非常忐忑,當日練完跑便立即去check信箱。OH! Thanks God! 我也收到信了!Yeah!!  ^+++^

(終於收到大會通知信了,大會竟然用手寫中文地址,勁!)



(期待已久的跑手包換領信)

解決了報名難關,以為可以安心等待出發。點知關東又無喇喇遇上十年一遇的寒峰,東京更刮大風雪。






唔係吖嘛?!!青梅就在東京附近咋喎,咁會唔會影響我的行程架?
1-8°C / 4-10°C咁凍,咁我著咩跑呀?
人哋話貴人出門招風雨,估唔到我呢個超貴嘅人仲招埋風雪添……大劑!>.<

都未擔心完天氣,又有另一件更叫人擔心的事--11/2得悉跑友的媽媽於早前入院仍未出院。
Oh, No! 咁佢使唔使cancel trip,留港照顧伯母呢?咁今次我係唔係又要一個人去跑呢?
Thanks God!好彩伯母終於在12/2出院,回家休息。希望佢在家能好好休息,早日康復,咁跑友去跑都安心D吖。

波折重重,終於到了出發的日子(14/2),其實我因為腳部舊患問題,至今仍沒有練到跑多過20Km的距離,真擔心正式賽事當日捱唔捱到30Km

唔緊要啦,既然在 主的帶領下一步一步的行到今日,相信 祂必保守我順利完成今次日本青梅馬拉松之旅的! ^.<


1 則留言: